Spanish Valencià English

Els divendres de Juny i Juliol a les 18 h. Cada ninja estarà amb els seus mentors a la sala de xat del seu llenguatge preferit.

Ja que no podem acudir a realitzar les sessions a les aules de l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria del Disseny (@*ETSID), portem l’aula a casa amb el suport del Centre de Cooperació al Desenvolupament (@ccd_upv) de la Universitat Politècnica de València (@UPV).

Reserves:https://bylinedu.es/cdv_virtual.html

Aquesta sessió la dedicarem a crear espais de realitat virtual.

La sessió del divendres 22 la teniu ací https://youtu.be/NmMZLePJ3ms

Vols conèixer l’ETSID per dins ?, et convidem a que facis la nostra visita virtual amb imatges 360º i coneguis algunes de les nostres instal·lacions.

Aquest projecte anirà evolucionant perquè pugueu conèixer de forma no presencial les instal·lacions que us ofereix l’ETSID, conegueu seu entorn, laboratoris, aules, instal·lacions …

Visita Virtual ETSID 360º

El dijous 28 a les 12h tindrem un nou webinar amb Ferrovial, empresa espanyola que des dels anys 50 ve desenvolupant-se en el món ferroviari, construcció, aeroports i autopistes.

https://zoom.us/j/93787090441?pwd=ejduQll3c21KeTBwSkxoblp3UW5Odz09

Contrasenya: 1gA1Ac

Power Electronics amb més de 30 anys d’existència i present en més de 100 països és una empresa valenciana que continua creixent, ens informarà de totes les seues oportunitats laborals el dimarts 26 de maig a les 12h.

https://zoom.us/j/98595009875?pwd=Z2o5RnJ6UTE3MXRYRWJybTVrZUtWdz09

contrasenya: 5auDsU

El dijous 28 de maig es van a celebra les sessions informatives sobre els esments de grau/Tecnologies específiques de la ETSID de forma no presencial, a través de TEAMS.

A partir de les 13.00 h tindrà lloc la sessió informativa sobre els esments del GRAU D’ENGINYERIA EN DISSENY INDUSTRIAL I DESENVOLUPAMENT DE PRODUCTES en els següents enllaços:

A les 13.00 en TEAMS, en el canal del Títol de Disseny:

Intensificació I: Disseny Integral de Productes de Consum

Intensificació II: Disseny Avançat de Productes Industrials

Intensificació III: Productes d’Ús Públic

Intensificació IV: Disseny de Nous Productes

Enllaç d’accés

A les 14.00 en TEAMS, en el canal del Títol de Mecànica:

Intensificació V: Prevenció i Seguretat en el Sector de Disseny de Producte i de Màrqueting

Enllaç d’accés

AEROESPACIAL*******************************************************

 A partir de les 13.00 h tindrà lloc la sessió informativa sobre les Tecnologies Específiques del GRAU EN ENGINYERIA AEROESPACIAL en el següent enllaç:

Tecnologia Específica: Aeronaus

Tecnologia Específica: Aeromotores

Tecnologia Específica: Aeronavegación

Enllaç d’accés

ELECTRÒNICA ********************************************************

A partir de les 13.00 h tindrà lloc la sessió informativa sobre els esments del GRAU EN ENGINYERIA ELECTRÒNICA INDUSTRIAL I AUTOMÀTICA en els següents enllaços:

A les 13.00 en TEAMS, en el canal del Títol d’Electrònica:

Esment I: Electrònic

Esment II: Elèctric

Esment III: Informàtica Industrial

Esment IV: Automàtica

Enllaç d’accés

A les 14.00 en TEAMS, en el canal del Títol de Mecànica:

Esment V: Prevenció de Riscos Laborals en el Sector de l’Electrònica Industrial i l’Automàtica

Enllaç d’accés

ELÈCTRICA ********************************************************

 A partir de les 13.00 h tindrà lloc la sessió informativa sobre els esments del GRAU EN ENGINYERIA ELÈCTRICA en els següents enllaços:

A les 13.00 en TEAMS, en el canal del Títol d’Elèctrica:

Esment I: Accionaments Elèctrics i Operació Remota

Esment II: Instal·lacions Elèctriques Avançades

Esment III: Automatització i Informatització Industrial

Enllaç d’accés

A les 14.00 en TEAMS, en el canal del Títol de Mecànica:

Esment IV: Prevenció de Riscos Laborals

Enllaç d’accés

MECÀNICA********************************************************

A partir de les 13.00 h tindrà lloc la sessió informativa sobre els esments del GRAU EN ENGINYERIA MECÀNICA en el següent enllaç:

A les 13.00 en TEAMS:

Esment I: Disseny Estructural

Esment II: Disseny de Màquines

Esment III: Tecnologia Tèrmica

Esment IV: Fred i Climatització

A les 14.00 en TEAMS:

Esment V: Prevenció de Riscos Laborals en el Sector Mecànic

Enllaç d’accés

A causa de les circumstàncies, enguany es posa en marxa en format virtual, seran 4 dies on els participants (2 en representació d’Espanya) tindran l’oportunitat d’aprendre d’experts de Veolia i treballar en grups de treball multidisciplinaris amb companys de diferents nacionalitats.

Tindrà lloc del 6 al 9 de juliol on treballaran sobre projectes que contribuïsquen al desenvolupament sostenible de les ciutats i les indústries utilitzant metodologies com Design Thinking, Lligen Startup o Business Model.

Els requisits dels candidats són els següents:

  • Enginyers/as amb bon expedient acadèmic i una clara motivació per abordar els reptes als quals fem front des de les nostres línies de negoci.
  • Tindre un nivell alt d’anglés (C1 validat per un examen).
  • Començar l’últim any de màster al setembre 2020.
  • Tindre un passaport en vigor.

Aquells candidats/as que vulguen participar poden enviar el seu cv en anglés i una carta de presentació a l’email: jenifer.santos@veolia.com

Crearem la nostra primera pàgina Web.

En el nostre següent webinar comptem amb EY, una de les més importants signatures de serveis professionals del món des de 1989, amb 270.000 persones treballant en ella.

Coneix com afrontar un procés de selecció i aprofitar totes les oportunitats laborals de l’empresa el dijous 21 a les 12h.

Enllaç https://zoom.us/j/98485336506?pwd=MUdJRE5keFpWOTc2dnh5dkY3cS9aUT09

contrasenya: 3mkvRA

Aquesta setmana hem presentat la guia Viccarbe per a tornar als espais col·laboratius de manera segura. Mantenint la distància física, però no la social.
Descobreix:
— 10 composicions de mobiliari per a adaptar el teu espai a la normalitat transitòria
— La nova senyalística senyalística dissenyada al costat de Jaime Hayon per a mantindre la distància social de manera amable

— Opcions per a assegurar la flexibilitat

— I materials de fàcil neteja

DESCARREGA GUIA

http://www.upv.es/noticias-upv/imagenes/int_desinfeccion-1.jpg

4 projectes d’investigació de la Universitat Politècnica de València (UPV) han sigut seleccionats per la Generalitat Valenciana per a la seua aplicació en la lluita contra el coronavirus, segons han donat a conèixer avui el president de la Generalitat Valenciana, Ximo Puig, i la Consellera d’Innovació, Universitats, Ciència i Socicedad Digital, Carolina Pascual.

La crida al sistema valencià d’innovació i investigació impulsada per la Generalitat per a donar suport a la prevenció i gestió de la pandèmia ha comptat amb prop de 300 iniciatives, presentades per empreses, organismes científics i investigadors de tota la Comunitat Valenciana. De tots aquests projectes, la Generalitat ha seleccionat 41, sent la UPV, amb 4 iniciatives, la més present en l’elecció.

Els projectes UPV que rebran el finançament de la Generalitat són AIRE-19, un nou sistema de ventilació per a pacients amb COVID-19, desenvolupat conjuntament amb l’Institut de Biomecànica de València (IBV) i l’Institut Tecnològic AIDIMME; un prototip de robot per a desinfectar, mitjançant llum ultraviolada, habitacions i altres espais com a autobusos o vagons de metre; una proposta d’ús de drons per a transportar material sanitari, mostres biològiques o qualsevol altre tipus de mercaderia requerida en aquesta conjuntura; i biosensors de baix cost i alta sensibilitat per a determinar nivells de virus en sang.

AIRE-19

AIRE-19 és un sistema de ventilació per a pacients amb COVID-19 en estat crític desenvolupat conjuntament per la UPV, l’IBV i l’Institut Tecnològic AIDIMME. Segons explica Javier Saiz, director del Centre d’Investigació i Innovació en Bioingenieria (Ci2B) de la UPV i coordinador del projecte, el sistema és capaç de subministrar el volum d’aire requerit per a cada pacient, disposa d’una sèrie d’alarmes per al seu adequat control i és molt fàcil d’utilitzar gràcies a la seua pantalla tàctil.

“Ha demostrat ja la seua eficàcia en un pulmó artificial i en un assaig animal, i ha superat els test de compatibilitat electromagnètica i seguretat elèctrica“, apunta Saiz.

Robot per a desinfecció amb llum ultraviolada

Automatitzar i accelerar la desinfecció d’espais mitjançant llum ultraviolada. Aquest és l’objectiu del robot ideat per l’Institut d’Automàtica i Informàtica Industrial (ai2) de la UPV. “Es tracta d’un robot teleoperat que permetria la neteja d’àrees àmplies de forma més eficient”, afirma Francisco Blanes, director de l’Institut ai2 de la UPV.

“El robot està ideat per a la neteja d’habitacions, però es pot adaptar també a altres entorns i espais que necessitaran solucions eficients, ràpides i segures d’higienització, com per exemple, el transport públic”, afig Blanes. A més, el disseny inicial es podrà dotar de major autonomia i versatilitat mitjançant la incorporació de sistemes de control i visió artificial.

Drons per a repartir material

El tercer dels projectes està coordinat pel professor Israel Quintanilla, president de la comissió de drons COSIDANT de la UPV i professor de la ETSED. Es tracta d’una proposta d’aplicacions de drons com a sistema de transport de material sanitari, mostres biològiques o qualsevol altre tipus de mercaderia que es necessite.

“Els objectius”, indica Quintanilla, “són realitzar una anàlisi operativa de seguretat, observar quin tipus d’aeronau és la més adequada per a cada transport en funció de la distància, l’optimització de trajectòries entre nodes de connectivitat i la realització de les corresponents proves pilot per a la viabilitat del sistema”.

Biosensors

Aquest projecte proposa l’ús de dos sistemes de biosensors per a la detecció de SARS-CoV-2 que s’han aplicat ja per a la detecció d’al·lèrgies a antibiòtics B-lactàmics i de lupus. El primer d’ells és capaç de processar fins a 6 mostres diferents alhora. Basat en l’ús de tecnologies de disc compacte, ajudaria a determinar els nivells de virus en sang al mateix temps que els de les immunoglobulines específiques IgGs i IgMs.

“A això cal sumar-li altres indicadors, com el de la grip comuna, la qual cosa permetria obtenir en un sol assaig la informació que ara requereix de tres tests”, destaca Ángel Maquieira, investigador de l’Institut de Reconeixement Molecular i Desenvolupament Tecnològic (IDM) de la UPV.

El segon sistema es basa en microbalances de cristall de quars capaces de mesurar els canvis de viscoelasticitat. “Ja ha sigut aplicat per a la detecció precoç de lupus eritematós sistèmic, amb nivells de sensibilitat molt alts. Si es confirma la nostra hipòtesi, podrem determinar nivells de virus directament en sang. El sistema podria donar informació sobre el grau d’infecció en els primers dies del contagi amb COVID-19″, conclou Maquieira.

Avaluades per un grup d’experts de reconegut prestigi nacional

Els quasi 300 projectes presentats a la Generalitat han sigut avaluats per un grup d’experts externs a la Comunitat Valenciana, entre els quals es troben especialistes en immunologia, epidemiologia, pneumologia i biotecnologia, adscrits als hospitals Vall d‘Hebron, Clinic de Barcelona, 12 d’Octubre de Madrid, Ramón y Cajal i Institut de Salut Carles III.

A aquest grup cal afegir especialistes en bioestadística, bioinformàtica, enginyeria biomèdica i intel·ligència artificial, pertanyents a la Universitat Carles III, la Pompeu Fabra, la Complutense de Madrid i la Universitat de Cantàbria; a més d’un grup d’experts de l’associació espanyola d’avaluadors de material i tecnologia sanitària.

font: UPV [ 13/05/2020 ]

Juan Ángel Saiz, professor de la @ETSID ha compost i gravat aquesta petita cançó. Té un to optimista i desenfadat, l’autor vol compartir-la amb tots esperant us faci oblidar les rutines d’aquests dies.

https://www.youtube.com/watch?v=t4zY0t-mEvE&feature=youtu.be

Dos dels cursos en línia oberts i massius (MOOC n’és la sigla en anglès) de la Universitat Politècnica de València (UPV), Basic Spanish 1 i Excel: fonaments i eines, es troben entre els 100 amb més inscripcions de tots els temps a nivell mundial.

Així ho ha donat a conèixer Class Central, el cercador de referència internacional quant a docència virtual, en una classificació en la qual, a més, la UPV figura com la universitat espanyola amb més cursos inclosos (només dos nacionals més, la Universitat Carles III de Madrid i l’Autònoma de Barcelona, amb un curs cadascuna, apareixen en la llista).

Des d’un altre prisma, així mateix, cal destacar que Excel: fonaments i eines és un dels tres únics MOOC en espanyol que figuren en el rànquing, junt amb un de la Universitat Autònoma de Mèxic i el ja citat de l’Autònoma de Barcelona.

Més de 670.000 persones inscrites entre els dos

Basic Spanish 1, que ocupa el lloc 48 en la classificació publicada per Class Ranking, és un curs de 7 setmanes que permet a la usuària o usuari preparar-se per a accedir al nivell A1 d’espanyol, Una de les professores que imparteix aquest curs és Ana Gimeno, professora de la ETSID.. Després de completar-lo, l’alumnat pot expressar-se en l’idioma en aspectes bàsics com presentar-se, fer preguntes bàsiques i dur a terme una breu conversa. El curs, que s’imparteix a través de la plataforma edX, té ara mateix quasi 390.000 persones inscrites.

Per part seua, Excel: fonaments i eines, que supera ja les 284.000 inscripcions i es troba en la 84a posició mundial, és un curs introductori de 8 setmanes per a fulls de càlcul d’MS-Office. En aquest, es parteix de zero i s’analitzen les funcionalitats més utilitzades: formats, presentació de resultats, taules, gràfics, etc.

Gestió de projectes i Android: introducció a la programació, altres MOOC d’èxit de la UPV

A més dels citats, són uns quants els MOOC de la UPV d’èxit inqüestionable. Per exemple,
Introducció a la gestió de projectes acaba de superar les 100.000 inscrites i inscrits, i Android: introducció a la programació, en té més de 90.000.

Segons l’informe anual de Class Central relatiu al 2019, 110 milions d’estudiants han realitzat almenys un MOOC dels més de 13.500 oferits per un nombre superior a 900 universitats del món.

5a del món en MOOC i amb plataforma pròpia

La UPV, que al maig del 2018 es va convertir en la primera universitat de parla hispana a superar el milió de persones inscrites en MOOC en edX, la plataforma impulsada per la Universitat de Harvard i el MIT, és una referència inqüestionable en l’àmbit de la docència en línia. No en va, en edX, la UPV és la cinquena institució del món en nombre de cursos en línia oberts i massius, només superada –al marge de per les dues creadores– per Microsoft i la Universitat de Delft.

La institució que dirigeix Francisco Mora va llançar el seu primer MOOC al gener del 2013 a través d’una plataforma pròpia basada en tecnologia de Google. Posteriorment, va passar per MiriadaX –impulsada per Telefónica– i, a més de ser sòcia d’edX, disposa des del 2014 d’UPV[X], plataforma pròpia basada en OpenedX.

font: UPV  [12/05/2020]

Gràcies al conveni entre la ETSID -UPV i l’Associació ByLinedu, CoderDojo València convoca a xiquetes, xiquets i joves de 7 a 17 anys a la sessió online, per a programar els diferents reptes que se’ls proposen.
En aquesta ocasió l’esdeveniment se celebra online a través de Meet de Google gràcies a la col·laboració de @ccd_upv
L’objectiu és acostar als més xicotets el pensament computacional i el llenguatge de programació lliure. A més, es potencia la creativitat i es fomenten valors com la col·laboració i el treball en equip.


Planificació de l’esdeveniment
Proposada de reptes
Demostració de projectes anteriors en Escratx Studio
Desenvolupament de programes i jocs
Posada en comú de resultat de reptes
Cost
Aquest esdeveniment és gratis

Contacte / Registre  
Si tens alguna pregunta més contacta amb l’organitzador a través de correu electrònic

Es requereix registre, per favor registra’t ací

plataforma de l’esdeveniment

https://day.scratch.mit.edu/events/11634/

tens l’oportunitat de xatejar amb una multinacional nord-americana, també situada a València, que porta 40 anys produint dispositius semiconductors: ANALOG DEVICES.
Aprofita l’ocasió de conéixer en temps real com formar part de la seua empresa i altres dades igual d’interessants.

Enllaç:

https://zoom.us/j/96361625601?pwd=YjI4Vk5zbUhuU1FLbGsvSUdtSStNUT09

ID: 96361625601 

Contrasenya:9vm1QL

Nota: Requereix tindre instal·lat l’aplicació Zoom en l’ordinador i unir-se a la reunió.

https://zoom.us/j/96361625601?pwd=YjI4Vk5zbUhuU1FLbGsvSUdtSStNUT09

https://zoom.us/j/96361625601?pwd=YjI4Vk5zbUhuU1FLbGsvSUdtSStNUT09

Vicente Valero Fort: “Tendim a infravalorar la formació del nostre país, la UPV prepara a l’enginyer per a afrontar qualsevol repte professional”[8/05/2020 ]“

Des de xicotet he sigut un entusiasta de l’espai… i aquesta passió s’ha materialitzat”. Ho diu, satisfet i somrient, Vicente Valero Fort, l’enginyer aeronàutic per la Universitat Politècnica de València (UPV) que, en qualitat d’AIT operations leader (líder d’operacions d’assemblatge, integració i proves), ha sigut clau en la posada en òrbita de CHEOPS, el satèl·lit de l’Agència Espacial Europea (ESA n’és la sigla en anglès) que treballa en la caracterització de planetes que orbiten més enllà del Sistema Solar (denominats exoplanetes o planetes extrasolars).

Acrònim de Characterising Exoplanet Satellite, CHEOPS és el resultat de “la primera missió de classe S (small) que l’ESA posa en marxa i en la qual ha participat un consorci integrat per 11 països, entre aquests, Espanya”, explica el mateix Valero. Emmarcat en el programa Cosmic Vision i amb un cost d’al voltant de 50 milions d’euros, CHEOPS, en òrbita des del passat 18 de desembre, pesa 280 quilos i té una vida útil d’un poc més de tres anys.https://www.youtube.com/watch?v=AunM7EBCL7k

L’èxit del llançament té un mèrit major, ja que el projecte “ha comptat amb un pressupost molt més reduït que el destinat a altres”, la qual cosa va implicar que tant la integració com la preparació “s’executaren en molt poc de temps i amb un marge d’error pràcticament nul”. De fet, una sèrie d’“inconsistències en el programari de la tercera etapa del llançador” van obligar a posposar un dia el llançament des de la base de l’ESA a Kourou (Guaiana Francesa), la qual cosa va implicar, “òbviament, que la tensió que respiràvem en aquelles hores fora notable”.

La plataforma i la integració de l’instrument, realitzades a Espanya

Capaç de descarregar 1,2 Gb de dades diàries, CHEOPS “utilitza la tècnica de fotometria de trànsit d’ultra alta precisió per a mesurar la grandària dels exoplanetes”, la qual cosa aportarà informació rellevant sobre la seua composició, densitat, etc., i potser permetrà perfilar la pròxima generació de telescopis.

“La Universitat de Berna ha fabricat el telescopi de fotometria d’alta precisió, i tant la plataforma com la integració de l’instrument, s’han realitzat a Espanya”, confirma Valero. “La plataforma és tot el que permet al satèl·lit operar la càrrega de pagament i complir la missió: estructura, panells solars, sistemes de control d’actitud i d’òrbita, ordinador, sistemes de potència, sistemes d’adquisició de dades, antenes…”.

Un equip d’AIT de tot just quatre persones

En general, les missions consten d’un equip enginyer d’AIT per cadena funcional, però en aquesta ocasió, l’equip d’AIT el componien només quatre persones. “Els quatre havíem de comprendre en profunditat el funcionament de totes les cadenes i subsistemes del satèl·lit, entendre’l a nivell sistema, i ser capaços de definir i executar totes les proves per a verificar que el satèl·lit estava preparat per a complir la seua missió”, indica Valero, qui, amb el rol d’AIT operations leader, es va encarregar “de la coordinació de les activitats en l’àrea neta, la preparació de procediments dels test i l’execució d’aquests, la gestió de la campanya de proves ambientals del satèl·lit i la interacció amb el client en les revisions oficials”.

“Tots els estudiants de la UPV que cursàrem l’Erasmus a Aquisgrà vam obtenir qualificacions superiors a les de l’alumnat d’altres països”

Content per haver triat la UPV per a formar-se com a enginyer aeronàutic, Valero creu que, en general, “solem infravalorar la qualitat de l’educació al nostre país perquè creiem que no està a l’altura d’altres universitats. No obstant això, la meua experiència i la de molts altres companys que hem tingut l’oportunitat de cursar part dels nostres estudis fora d’Espanya demostra que estem més que preparats”.

“El nivell d’exigència, els coneixements adquirits i els continguts apresos són superiors al de les universitats estrangeres considerades millors”, afig abans d’assenyalar que “tots els estudiants de la UPV que cursàrem l’Erasmus a Aquisgrà (Vicente va ser alumne Erasmus i free mover a la ciutat alemanya, on va realitzar quart i cinquè curs) vam obtenir qualificacions superiors a les de l’alumnat d’altres països”. Segons l’enginyer, “el coneixement adquirit a la UPV és molt vàlid i competent a l’hora d’afrontar la realitat en la indústria aeroespacial, i la metodologia de l’ensenyament prepara l’enginyer per a afrontar qualsevol repte professional”.

El 25 de maig, a la divisió de Sistemes de Transport Terrestre de Thales GTS España

Quan va concloure els estudis d’enginyeria aeronàutica el 2014, Valero va realitzar “unes pràctiques en RUAG Space, en la divisió de launchers, i poc abans de finalitzar-les, em van oferir participar en el projecte CHEOPS”. RUAG Space és un grup tecnològic centrat en la indústria aeroespacial que desenvolupa, fabrica i prova subsistemes i equips per a satèl·lits i vehicles de llançament. Amb seu a Zuric i plantes de producció a 14 països, la companyia s’ha convertit en el major proveïdor de tecnologia espacial a Europa.

Durant tres anys, Valero ha treballat en el projecte des de Madrid, ciutat a la qual inicialment té previst tornar el 25 de maig per a incorporar-se a Thales GTS España i formar part de la divisió de Sistemes de Transport Terrestre de l’empresa: “El meu supervisor em va recomanar per al projecte de l’AQUEIXA i malgrat que implicava un canvi, amb les seues referències i després de diverses entrevistes, vaig ser un dels dos seleccionats de RUAG per al lloc”.

“A nivell professional, l’èxit obtingut en tan poc temps ha fet que aconseguisca molt bona reputació en el sector, el reconeixement per part de tots els agents involucrats, i m’ha obert les portes a altres llocs amb molta més responsabilitat”, afirma Valero.

“No deixes que la pressió social et force a prendre una decisió abans d’estar preparat”
Qüestionat per alguns consells per als estudiants, l’enginyer aeronàutic per la UPV sosté que el més important “és estudiar alguna cosa que t’apassione i gaudir del procés, que la pressió social no et force a prendre una decisió abans d’estar preparat o basant-te únicament en l’eixida professional”.

Així mateix, manté que fora d’Espanya “es valora molt l’haver fet pràctiques durant els estudis, tindre contacte amb la indústria durant els anys de la carrera, participar en programes de voluntariat, adquirir experiència internacional i aprendre idiomes. Tot això t’enriqueix com a persona i t’obri les portes del mercat laboral”.

Font: UPV

Si tens ganes de participar en nous reptes i de convertir-te en un gran professional, aquesta és la teua oportunitat.

Envio de candidatures:

Assumpte: CANDIDATURA REPSOL EYG LEARN BY WORKING

Mail: practicas.repsol.eyg@universia.es

Si busques ocupació i t’agradaria conéixer més sobre *TORRECID, el dijous 7 de maig a les 12h tindràs l’oportunitat de participar en un xat per a aclarir tots els teus dubtes.

Els Responsables de Reclutament i Selecció de Torrecid t’atendran personalment per a orientar-te en temps real.

Descobreix que qualitats busca en els candidats una multinacional espanyola globalitzada com TORRECID.

Aprofita per a buidar els teus dubtes, conéixer totes les vacants i descobrir tot el que et poden oferir.

Enllaç

https://zoom.us/j/96097619450?pwd=U2xlc1pzeXRWb1V1WGhiYzJjdHZHZz09

ID: 96097619450

Contraseña: 0uAfDQ

Nota: Requereix tindre instal·lat l’aplicació Zoom en l’ordinador i unir-se a la reunió.

Descobreix i aprén de la mà de professionals de *Deloitte sobre tecnologia i innovació aplicades a l’empresa.

Apunta’t a les sessions que més t’interessen durant els pròxims mesos. Aprendràs sobre:

  • Cultura Agile e introducción a Scrum (4,5,6 y 7 de mayo) de 12:30 a 13:30
  • Google Cloud (11, 12 y 13 de mayo) de 12:00 a 14:00
  • Amazon Web Services (18, 19 y 20 de mayo) de 12:00 a 14:00
  • Cloud Transformation (22, 23, 24 y 25 de junio) de 12:00 a 14:00
  • Salesforce (29, 30 de junio 1 y 2 de julio) de 12:00 a 14:00
  • SAP (6,7,8 Y 9 de julio) de 12:00 a 14:00
  • Cloud Analytics (13,14 y 15 de julio)de 12:00 a 14:00
  • Ciberseguridad (20, 21, 22 y 23 de julio)de 12:00 a 14:00

Places limitades, no et quedes sense la teua i apunta’t ací

T’estarem esperant!

Es va ha realitzar un joc per al telèfon mòbil amb l’app inventor que és un entorn de programació visual i intuïtiu on es permet a tots, fins i tot als xiquets, crear aplicacions totalment funcionals per a telèfons intel·ligents i tauletes.

Per a apuntar-se cal entrar en la web bylinedu.org i allí està la inscripció,  els menors de 13 els pares s’apunten com a pares i apunten al xiquet.

El propòsit deL webinar és donar una visió general de què és una càmera de visió posterior i integració en vehicle.
S’explicaran, breument, els tipus d’interfícies, així com l’arquitectura genèrica física i lògica de la càmera.

Si eres un amant de les tecnologies automòbils … Aquest webinar és per a tu!

¡INSCRIU-TE ACÍ!

L’equip de mentors ja està preparant la sessió de l’1 de maig a @CoderDojoVLC amb un especial @Arduino

Seguim amb els objectius de desenvolupament sostenible, aquest mes estem amb el 3 Salut i benestar per a això anem a crear virtualment un sensor per rentar-se les mans, usant ultrasons. És un taller guiat amb simulador per a qui no tingui Arduino a casa. A l’acabar, hauràs fet la connexió, ho hauràs programat i ho veuràs funcionar al simulador
@tinkercad.

Per apuntar-se cal entrar al web bylinedu.org i allà hi ha la inscripció, els menors de 13 dels pares s’apunten com a pares i apunten a l’infant.

La Biblioteca ha organitzat juntament amb l’ICE un curs on-line Recursos per al Treball Fi de Grau sobre cerca d’informació científica, com citar i referenciar, o com fer un ús ètic de la informació. Es tracta d’un curs de 10 hores que s’impartirà del 4 al 25 de maig i al qual els estudiants de la UPV vos podeu inscriure gratuitament.

El profesor de la ETSID, Manuel Martínez Torán junto a Angélica Gómez González, decana de COGITI de Valencia, y dos exalumnos de la Escuela, Berta Recatalá (Diseño) y Andrés Cremades (Aeroespacial), forman parte de la comisión de la Conselleria de Sanitat que trabaja, entre otros aspectos, en promover el modelo de protección facial que permite a los makers contribuir activamente, desde la impresión 3D, en ayudar a los profesionales que miran a diario, cara a cara, la enfermedad COVID-19

Martínez Torán, miembro del Centro de Gestión de la Calidad y del Cambio, ha trabajado con las autoridades sanitarias para tratar de poner en marcha esta actuación, tras reuniones mantenidas durante estos días con la Dirección General de Farmacia y la adopción del modelo de actuación de la Consejería de Salud del Gobierno Foral de Navarra, que ha servido de base para lograr el diseño que se está promoviendo en Valencia.

Nuestros dos exalumnos, Berta Recatalá, Socia del Estudio Norte y Gerente del Clúster de Innovación Sanitaria de la Comunidad Valenciana, y Andrés Cremades (Master en Ingeniería Aeronáutica) y actualmente joven investigador del CMT, forman parte de la red Coronavirus Makers https://covidvalencia.org donde ambos colaboran en su organización, al igual que nuestro profesor. Ambos aportan a la comisión su experiencia y sus relaciones con la estructura organizativa de los makers, en la provincia de Valencia y el resto de la Comunitat Valenciana.

Nuestra Decana, Angélica Gómez González, ha estado centrada en las labores de desarrollo del protocolo de montaje y desinfección de los modelos, en los que se incluyen los fabricados industrialmente, así como de poner en marcha la plataforma ‘Juntos somos más fuertes CV’, a la que se está sumando toda la sociedad civil y el conjunto de organizaciones contando con el apoyo de la administración (tanto de Sanidad como de Industria).

Por ello, todos participan en una comisión que coordina la Conselleria de Sanidad y en la que participa la Universitat Politècnica de València, el Colegio Oficial de Ingenieros Técnicos Industriales de Valencia (COGITI Valencia), la Universitat de València, la Dirección General de Industria de la Generalitat Valenciana, y la coordinadora de Coronavirus Makers, entre otras organizaciones.

“Pedimos que aquel que quiera incorporar sus impresiones 3D con este modelo de viseras para las pantallas de protección, puede hacerlo a través de la plataforma ‘Juntos somos más fuertes CV’, donde te pueden recoger las piezas y facilitarte material de forma gratuita sin que te muevas de casa https://www.copitival.es/cogitiv/esp/juntos-somos-mas-fuertes-cv. Asimismo, esta web permitirá descargarte el fichero stl, canalizar todas las peticiones de pantallas protectoras e incluso realizar donaciones de material en la web”, nos apuntan como miembros de la organización.

Os pedimos desde la Escuela que la medida que podáis contribuir, desde toda la comunidad educativa (Alumnos, PAS, PDI), lo hagáis desde esta red. Sabemos que muchos de vosotros ya estáis adheridos y otros no a esta iniciativa. A los que no, os invitamos a incorporaros, pues ‘Juntos Somos Mas Fuertes’. Gracias a todos

Los profesores de la Escuela Técnica Superior de Ingeniería del Diseño (ETSID) del Departamento de Dibujo, Manuel Martínez Torán y Raúl Romeu (también CEO de la compañía NOMETAL3D), han participado en el diseño de la pantalla de protección que se propone como modelo validado para impresión 3D por la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, mientras dure esta situación de excepcionalidad por el Covid-19.

Junto a los profesores de la Escuela, han participado también Ernesto Martín, Socio y director de I+D en Integral Research Dental; Rafael Corell, de  INDIGRAF y Berta Recatalá, del Clúster de Innovación Sanitaria de la Comunidad Valenciana. Ernesto y Berta fueron antiguos alumnos de esta Escuela.

El diseño partió de la adopción del modelo de actuación que siguió el Gobierno Foral de Navarra, por parte de Consellería, y que ha servido de base junto a las prescripciones médicas y de uso sanitario marcadas por profesionales, las que han permitido lograr este resultado que se puede descargar en abierto (ya que se ha diseñado para que pueda ser utilizado de forma libre pero no comercialmente), en https://covidvalencia.org/fabricacion/.

Els ninjas es connectaran amb el compte de correu de CoderDojo tipus ninja.nombre@bylinedu.es, (no funciona amb altres comptes) a través d’aquest enllaç https://meet.google.com/vum-vpnc-kfv per a saludar-nos i veure des de casa la presentació dels reptes per a aquesta setmana, que dedicarem al ODS 3 dedicat a Salut i benestar.

Una vegada finalitzada la presentació, els ninjas podran entrar al classroom en el qual estan inscrits per a poder consultar indicacions dels seus mentors i fins i tot xatejar amb ells durant la sessió, sempre que algun adult estiga present.

Els ninjas que participen en la sessió rebran una insígnia virtual.

La connexió NO es gravarà per a preservar la intimitat dels participants.

Gràcies

El Consell General de l’Educació Física i Esportiva (Consell *COLEF https://www.consejo-colef.es/), juntament amb organitzacions de Portugal, Itàlia, Irlanda i Suècia, hem impulsat el CONCURS DE CREACIÓ DE LOGOTIP per al Projecte Be *Like *an *Athlete (BLA) https://www.ismai.pt/pt/investigacao/projetos/2019/be-like-an-athlete,
sota la iniciativa Erasmus+ Sport –SCP- Collaborative Partenariats (EAC-A03-2018).

El concurs està obert a estudiants actualment matriculats en cursos tècnics, graus o mestratges en les àrees artístiques (és a dir, arts, disseny o multimèdia, entre altres) d’institucions d’educació secundària, professional o superior dels països d’origen dels socis d’aquest
projecte: Portugal, Espanya, Itàlia, Irlanda i Suècia.

S’atorgaran els següents premis:

- 1r lloc: premi de 1000,00 euros.
- 2n lloc: premi de 300,00 euros.
- 3*er posat: premi de 200,00 euros.

Pot accedir al Reglament en:https://www.consejo-colef.es/post/concurso-logo-bla


Algunes companyies de programari estan adaptant les seves llicències i formes de treball perquè puguem treballar des de casa amb elles.

  • Rhinoceros

Emprar la llicència de campus, necessària connexió VPN a la UPV (https://www.upv.es/contenidos/INFOACCESO/infoweb/infoacceso/dat/697481normalc.html).

Una altra opció és aprofitar l’ampliació del seu període de prova que ara és de 90 dies (https://www.rhino3d.com/es/download/rhino-for-windows/6/evaluation):

  • Autodesk:

https://www.upv.es/entidades/ASIC/noticia_486499c.html

  • Adobe Creative Cloud:

Adobe ha ofert de forma temporal (en principi fins al 31 de maig) accés a les seves aplicacions de Creative Cloud a tots els professors i alumnes. Això vol dir que qualsevol professor o alumne de la UPV que s’identifiqui amb el compte @ upv.es podrà accedir i descarregar-se les aplicacions. En aquesta pàgina estan tots els detalls: https://software.upv.es/public/adobe_covid19.html   

Així mateix, recordar que podeu accedir a el portal de programari de la UPV i consultar les llicències i guies d’instal·lació del programari que allí es troba disponible un cop us identifiqueu a la vostra intranet (per identificar-se, buscar l’opció a la part superior dreta) https://software.upv.es/

La biblioteca tanca temporalment les seues instal·lacions com a mesura de prevenció contra el COVID-19, però manté els serveis no presencials. Consulta’ls ací: https://bit.ly/la-biblioteca-no-para

Us fem arribar tota informació que arriba a les nostres mans i ens sembla d’utilitat per a ajudar-vos en vostra teledocència.

En el següent enllaç podeu consultar un curs EUFOL sobre la creació d’exàmens en Poliformat:

http://personales.upv.es/sanvipui/eufol/eufol.html


Esperem que us siga d’utilitat, una salutació.



Aquest any hi haurà dos guanyadors, no un.
El 19 de març s’obre el termini d’inscripció a l’concurs en què es busquen joves inventors disposats a resoldre problemes amb idees enginyoses i sostenibles.

Per primera vegada, Sir James Dyson, enginyer cap i fundador de la companyia, ha volgut atorgar el Premi a la Sostenibilitat a l’veure com en les últimes participacions, la majoria dels estudiants, abordaven aquest problema en el seu projecte convertint-se en la seva preocupació principal.

Quin és el premi que reben els guanyadors / finalistes de l’JDA 2020?

  • Guanyador Internacional: 35.000 euros (5.500 euros només per la Universitat de l’Guanyador Internacional).
  • Dos finalistes Internacionals: 5.500 euros cadascun.
  • 27 guanyadors Nacionals: 2.200 euros cadascun.
  • Premi a la Sostenibilitat: 35.000 euros .  

Més informació:

PARTICIPA: www.jamesdysonaward.org/es



L’exposició, que s’inaugurarà el pròxim 6 de març a la Biblioteca de la Dona de València, mostra la trajectòria de 14 joves enginyeres formades a l’ETSED en l’última dècada

+ info: http://www.upv.es/noticias-upv/noticia-11860-jovenes-ingeni-va.html

https://bit.ly/NovBibETSID2
Suscríbete a http://bit.ly/subscripcionnewsletter per a ser el primer@ en enterarte

Un any més presentem el concurs de *Sika Edició 2020, dirigit a estudiants de grau de la branca industrial i naval.

Podeu trobar tota la informació en el següent document.

Juego-del-Prontuario-Sika-2020 Descarga

+ info: http://www.etsid.upv.es/wp-content/uploads/2020/Resolución PROVISONAL, Anexo I y listado de adjudicaciones.pdf

BASES: + Info

http://www.etsid.upv.es/wp-content/uploads/2020/BASES CONVOCATORIA PRE_SELECCION CANDIDATOS SEAL 2020 def.pdf

Arriba la III edició de MapHack

La UPV, amb motiu del Dia Internacional de la Dona i la Xiqueta en la Ciència, et convida a conèixer com professores brillants desperten vocacions

+ INFO: http://www.upv.es/noticias-upv/noticia-11805-20-ejemplos-ex-va.html

Us fem arribar un senzill manual, com a primera presa de contacte amb els panys electrònics que en breu trobareu instal·lads a la majoria d’aules de l’ETSID.

Manual Panys ETSID

El proper dijous 23 de gener a les 11:30 a l’aula Vicente Sant Onofre de l’ETSID, Esther Campos Serrulla impartirà la conferència titulada: “Experiència TFM: Màster Enginyeria de l’Disseny Estudi d’una essència per ciutat de València”

Cartell conferència

 

 

 

 

 

 

La Reial Societat Espanyola de Física (RSEF) i la Fundació BBVA han premiat a científics destacats en aquest camp. La cerimònia de lliurament ha reivindicat el valor de el coneixement per impulsar els avenços tecnològics i orientadors a la societat davant els grans desafiaments de segle XXI. Els investigadors guardonats han desenvolupat els seus treballs en moviments tan dispars com l’exploració dels components més elementals de la matèria, la creació de nous materials amb propietats insòlites, la fabricació de cèl·lules sintètiques mòbils de transport de fàrmacs, la invenció de tecnologies òptiques per millorar la visió o el desenvolupament de la computació quàntica.

Els premis a l’Millor Article en les publicacions de la RSEF han estat per a Juan A. Monsoriu, director de l’ETSID, amb els seus companys Isabel Salinas Marín, Marcos H. Giménez, Juan A. Sans i Juan C. Castro-Palau, professors d’el projecte SmartPhysics i autors de l’article “Com visualitzar oscil·lacions forçades en el teu Smartphone”.

Notícia completa: https://www.fbbva.es/noticias/los-premios-de-la-fisica-reivindican-el-valor-del-conocimiento-para-impulsar-los-avances-tecnologicos-y-orientar-a -la-societat-davant-els-grans-desafiaments-de el-segle-xxi /

Perfil d’el projecte “Com visualitzar oscil·lacions forçades en el teu Smartphone”: https://www.fbbva.es/galardonados/como-visualizar-oscilaciones-forzadas-en-tu-smartphone/

Vídeo de l’discurs: https://www.youtube.com/watch?v=9oXySSUWpbA&feature=emb_logo

Vídeo sobre tots els premiats: https://www.youtube.com/watch?v=IKMaBXcf0AQ&feature=emb_logo

Enhorabona a tots els premiats!

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Una trentena d’estudiants de set universitats diferents presenten a Madrid les conclusions de la hackató climàtica organitzada per la UPV

[ 11/12/2019 ]

Una trentena d’estudiants de set universitats diferents presentaran demà a Madrid les conclusions de la hackató climàtica organitzada per la Universitat Politècnica de València. La cita és a les 17 h, a la zona verda de la Cimera Mundial del Clima, COP25, un espai de 3.000 m² situat al pavelló 1 d’IFEMA, concebut com un lloc de trobada ciutadana i conscienciació mediambiental.

Fins allí viatjarà una delegació de la Universitat Politècnica de València per a donar a conèixer el treball realitzat per 120 alumnes que han reflexionat sobre la seua petjada personal de carboni. Junt amb els valencians, han participat també en aquest esdeveniment col·laboratiu diferents equips de les universitats de Deusto, Santiago de Compostel·la, Jaén, Còrdova, Jaume I de Castelló i la Universitat de Xile.

Una hackató simultània a set ciutats

La hackató es va desenvolupar de manera simultània a set ciutats del món, entre els dies 9 i 10 de desembre. A la UPV, la marató climàtica va tenir lloc a dues seus: l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Geodèsica, Cartogràfica i Topogràfica, i el Centre de Formació Permanent. L’esdeveniment va arrancar amb una xarrada de Luis Balairón, físic per la Universitat Complutense de Madrid, meteoròleg i expert en canvi climàtic, que va ser el delegat espanyol en el Comitè de Climatologia de l’Organització Meteorològica Mundial, des del 1993 fins al 2013.

A continuació, els estudiants van analitzar el problema de l’emergència climàtica des del punt de vista de la seua responsabilitat individual i van recapacitar sobre les mesures que cada ciutadana o ciutadà podia adoptar en el seu àmbit d’influència. En concret, es van plantejar cinc àrees en què podien realitzar propostes en qualitat de consumidors de béns i serveis: la mobilitat (desplaçaments al campus); l’oci i el temps lliure (caps de setmana i vacances); la roba; l’alimentació, i l’ús de les TIC i els serveis digitals.

Una petjada de carboni molt alta en vacances i caps de setmana

Segons Luis Balairón, els estudiants van descobrir que “la seua petjada de carboni era altíssima en vacances i en caps de setmana. De fet, el seu consum durant el temps lliure està associat a més emissions de gasos d’efecte d’hivernacle. A més, l’esdeveniment també va servir per a posar damunt de la taula el problema de la indústria de la roba, un sector tan perible com ara el de la moda, que ens convida a canviar l’armari a cada temporada”.

Així mateix, els grups van combatre les grans xifres proposant mesures concretes a partir de dues qüestions: Quins canvis estarien disposats a introduir en les seues rutines per a millorar la situació? I quins frens detecten en el sistema que impedeixen que les solucions progressen? ¿No es tracta d’assolir eficiències, sinó d’atacar allí on és més necessari¿, insisteix Balairón, qui avança que les conclusions que es presentaran demà en la COP25 “denoten un alt grau de maduresa i interiorització del problema i són, sens dubte, una clara mostra del nivell de preparació dels estudiants de la UPV al servei de l’acció pel clima”.

Una iniciativa de la UPV, amb el suport del Ministeri de Ciència, Innovació i Universitats

La hackató climàtica és una iniciativa de la Universitat Politècnica de València que ha comptat amb el suport del Ministeri de Ciència, Innovació i Universitats. En el seu desenvolupament, han participat el Vicerectorat d’Investigació, Innovació i Transferència-Fundació CPI, Vicerectorat de Responsabilitat Social i Cooperació, IDEES-UPV (Israel Griol i Lorena Pedrós), els professors Begoña Saiz Mauleón, del Departament d’Expressió Gràfica Arquitectònica, i Manuel Martínez Torán, de Dibuix, i una representació de l’equip de Generació Espontània Azalea.

Font: UPV

 

[ 11/12/2019 ]

  

  

 

   

  

 

   

 

 

  

 

Es publica la llista provisional d’admesos i exclosos en la convocatòria de el programa Erasmus + Estudis per al curs 2020/2021 de l’ETSID

Lista provisional admitidos y excluidos Erasmsu+ 2020-21

Amazon ha anunciat el llançament de la primera edició d’Amazon Campus Challenge a Espanya. El concurs ofereix als estudiants de tot el país l’oportunitat d’associar amb empreses reals, la majoria d’elles petites i mitjanes empreses (PIMES), per ajudar-los a començar a vendre en línia en Amazon i expandir els seus negocis a altres països europeus.

El concurs està obert a estudiants majors de 18 anys que cursin estudis de grau superior durant el curs acadèmic 2019-2020 en un centre d’Espanya. El termini d’inscripció està obert fins el 20 de desembre de 2019 i de equips es podran inscriure a la pàgina web de l’desafiament: https://www.amazoncampuschallenge.es/es/. Els equips hauran de triar una empresa que no hagi creat fins ara un compte per vendre a Amazon. Després d’identificar una empresa amb la qual col·laborar, els estudiants definiran i implementaran una estratègia de comerç electrònic per als seus negocis abans que comenci la competició el 17 de febrer. Per tenir èxit, hauran de aprofundir en totes les possibilitats que ofereix Amazon per desenvolupar una marca, muntar tendes especialitzades, promocionar els seus productes, distribuir i exportar.

Els beneficis d’Amazon generats pel concurs seran donats a una organització sense ànim de lucre. Per a una descripció completa de l’concurs i de les bases, consulteu la pàgina web: https://www.amazoncampuschallenge.es/es/.

“Amazon Campus Challenge és una gran oportunitat perquè els estudiants apliquin el que han après acadèmicament i desenvolupin les seves habilitats empresarials en un entorn real”, va dir Mariangela Marseglia, VP i Country Manager d’Amazon a Espanya i Itàlia. “Els estudiants poden oferir molt a les petites empreses: una perspectiva fresca, idees atrevides i l’oportunitat d’explorar la venda en línia com un canal addicional i reeixit”.

El concurs durarà fins a finals de maig de 2020 ia principis de juny un panell d’executius d’Amazon triarà els equips guanyadors en funció de volum de negocis, unitats venudes per l’empresa i nota de rendiment, basada en els comentaris de clients i índex de comandes defectuosos o retard. Hi ha 28.000 euros en premis, dels quals 10.000 euros aniran a l’equip guanyador. A més, els equips finalistes i guanyadors rebran crèdits AWS mitjançant el programa AWS Educate. Subjecte a criteris de qualificació i disponibilitat, els equips guanyadors podran tenir l’oportunitat de tenir una entrevista per treballar a Amazon.

  

 

     

  

  

    

  

     

  

  

    

En aquesta xerrada es donarà una descripció general sobre la missió espacial LISA de l’ESA / NASA i una de les seves fonts més interessants. La captura gravitacional d’un objecte de massa estel·lar per un forat negre supermassiu ens permet fer una cartografia de l’espai-temps al voltant d’aquests forats negres. Aquest fenónemo correspon a tenir una càmera fotogràfica prenent centenars de milers de fotos de l’espai-temps, des de tots els angles i distàncies de l’forat negre. A més, podem extreure amb errors mínims paràmetres com la massa de l’forat negre i la seva spin sense fer cap modelització, ja que es tracta d’una lectura directa.

 

Ponent: Pau Amaro Seoane, investigador Ramón i Cajal de l’Institut de Ciències Espacials de el CSIC, Barcelona.

Lloc i data: Saló de Graus de la ETSED de la UPV, el dimecres 4 de desembre a les 12:30.

 

Més info:

http://astro-gr.org/

https://lisa.nasa.gov/

    

 

 

 

 

 

 

 

    

 

 

 

 

 

 

 

És obert el pla de sol·licituds de la convocatòria PROMOE 2020/2021.

Tota la informació que es pot trobar a través de la intranet de l’alumne a l’apartat Serveis => Relacions Internacionals i Cooperació => Moviment Internacional i Cooperació (AIRE). Una vegada s’aplica l’aplicació AIRE, que és a l’alçada, al bloc de llums, a la base de la Convocatòria Promoció 2020/2021.

A la pestaña Documentació es troba a les bases generals de la convocatòria i altres documents d’interès.

El pla de sol·licituds estarà obert fins al proper 9 de desembre.

Des de fa més de dues dècades València s’ha convertit en el punt de partida d’alguns dels millors dissenyadors d’automòbils de l’món. La culpa la té el talent que es malbarata en el màster de disseny d’automòbils de la Universitat Politècnica. Exposaran allà els alumnes les seves últimes obres.

 

Aquesta notícia ha estat destacada per alguns diaris rellevants. Enllaços:

https://www.elmundo.es/motor/2019/11/21/5dd682e4fdddfff0298b4650.html

https://www.marca.com/motor/modelos-coches/2019/11/21/5dd64a1622601d95368b45bb.html

   

 

  

 

 

El article s’anomena “La innovación y conocimiento en transporte ferroviario”.

Per a veure’l fes click aquí

PRÀCTIQUES EN FORD ESPANYA, curs 2019/2020. Convocatòria Extraordinària. Es convoquen 31 pràctiques en FORD ESPANYA per a la realització de pràctiques acadèmiques externes.

 

TERMINI DE PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS:

– De l’19 de novembre a el 10 de desembre de el 2019.

 

DATA PREVISTA D’INCORPORACIÓ

– 5 febrer 2020.

 

Informació i inscripcions a: http://www.upv.es/contenidos/SIEPRACT/infoweb/siepract/info/787419normalc.html

Ja està oberta la convocatòria Santander Grau Iberoamèrica 20/21 que ofereix 24 beques de 3.000 € a estudiants de Grau de la UPV per a cursar estades en institucions Sòcies de la UPV a Amèrica Llatina.

www.opii.upv.es

 

La presentació de sol·licituds serà de el 18 de Novembre a el 9 de Desembre a través de la plataforma AIRE.

Els alumnes interessats hauran de també formalitzar sol·licitud a través de la plataforma de l’Santander:

https://www.becas-santander.com/es

Dades de contacte:

correu electrònic: delegacion@etsid.upv.es

telèfon: 963.879.189

Convocatòria de beques de formació de l’Institut Nacional de Tècnica Aeroespacial. Amb data de 12 de novembre de 2019 s’ha publicat al BOE l’extracte de la Resolució de 6 de novembre de 2019 de l’INTA, per la qual es convoquen 8 beques de formació.

La convocatòria de beques per a titulats està ja oberta i finalitza el 2019.12.03.

Informació i solituds a:

http://www.inta.es/opencms/export/sites/default/INTA/es/bolsa-de-empleo/oportunidad_1573547500476/

L’empresa Torrecid és conscient de les persones que són la base de qualsevol tipus d’activitat, i de la seva formació depenent del desenvolupament del futur de les empreses i la societat. Per un dels seus objectius és fomentar habilitats emprenedores i mentalitat internacional entre els estudiants de la UPV per a proporcionar futurs governs empresarials.
L’objecte d’aquesta convocatòria és la concessió de 5 premis als estudiants amb millor Treball de fi de Grau i 5 premis als alumnes amb el millor Treball de fines de Màster.

El pla de presentació de sol·licituds finalitza el 30 de novembre de 2019.
Més informació:

Convocatòria Premis Càtedra Torrecid al millor TFG

Convocatòria Premis Càtedra Torrecid al millor TFM

L’alumna Lluna Sanz Montrull ha guanyat el  Premi a la Millor Defensa de TFG en Valencià convocat per l’ETSED durant el curs 2018-2019.

L’Escola vol felicitar l’alumna guanyadora per la qualitat de la seua defensa, per la cura, per la dedicació demostrades i per deixar ben palés la plena utilitat i vigència del valencià en els àmbits científics i tècnics.

L’Escola també vol agrair a la resta d’estudiants participants i als directors i directores la seua col·laboració. Tots junts han aconseguit que aquesta setena edició del premi tinga una gran  qualitat, ja que a l’alt nivell de les defenses s’ha d’afegir la dels treballs, tant per la qualitat tècnica com per la lingüística. Tot el conjunt de participants han demostrat una estima per la llengua digna de reconeixement.

Finalment, l’Escola vol reafirmar el seu compromís amb el valencià, mantenint i millorant aquesta iniciativa i proposant-ne de noves que facen que el valencià estiga cada vegada més present i visible a la nostra Escola.

 

 

   

 

 

Programa de talent Halley

  • Novembre 25
  • De 16:00-18:00
  • Sala de Graus 1 (Casa de l’Alumne, 1a planta)

 

Tenim el plaer de comunicar-vos que La *ETSID ha rebut l’informe provisional favorable per a la concessió del segell *EUR-*ACE al Màster Universitari en Enginyeria Aeronàutica.

Volem transmetre la felicitació, tant al personal docent i investigador involucrats en el títol, com al personal d’administració i serveis de l’Escola, i especialment als components de la Comissió Acadèmica del màster i al seu director Antonio *J. Torregrosa Huguet (*DAT) i a Vanesa *P. Cuenca *Gotor (Subdirectora Innovació Acadèmica *ETSID), pel treball ben fet.

Vulcanus a Japó està cofinançat per l’empresa amfitriona japonesa i pel Centre UE-Japó per a la Cooperació Industrial (entitat fundada per la Comissió Europea i el Govern Japonès). Els estudiants reben una beca (1.900.000 ien) per al viatge i les despeses bàsiques de manutenció al Japó. Són allotjats per l’empresa que els acull durant els 12 mesos. Els cursos d’idiomes i el seminari són a càrrec de l’
centre UE-Japó.

El programa consisteix en la realització de pràctiques industrials per estudiants de la UE * / COSME **. Comença al setembre i acaba a l’agost de l’any següent per ajustar-se a l’any acadèmic en els Estats membres de la UE / COSME.

Els estudiants realitzen:

Un seminari d’una setmana al Japó.
Un curs intensiu de japonès de 4 mesos.
Pràctiques en una empresa japonesa durant 8 mesos.
Termini per a inscripció fins al 13 de gener.

Tota la informació aquí.

S’ha obert el termini de sol·licituds de la convocatòria Erasmus 2020/2021.

Tota la informació es pot trobar a través de la intranet de l’alumne en l’apartat Serveis => Relacions Internacionals i Cooperació => Mobilitat Internacional i Cooperació (AIRE). Un cop s’obri l’aplicació AIRE, cal punxar, en el bloc de Trucades, en la qual diu Erasmus 2020-2021 ETSED.

A la pestanya Documentació es troben les bases generals de la convocatòria, les específiques de ETSED i el quadre d’equivalències d’idiomes. En breu estarà també disponible un llistat actualitzat de les places disponibles a cada universitat per a les diferents titulacions de l’escola.

El termini de sol·licituds estarà obert fins el proper 2 de desembre.

“Next Generation Women Leaders Award”, un premi adreçat a alumnes de grau o màster, amb o sense experiència professional.

Les seleccionades rebran una beca de 2.000 euros dirigida a costejar les despeses de matrícula, treballs de voluntariat, pràctiques d’estiu, investigació o altres iniciatives que puguin ajudar-les en el desenvolupament acadèmic i professional. També se’ls donarà l’oportunitat de tenir una mentora (una de les nostres consultores) que les donarà suport en els seus estudis acadèmics i en el seu entorn professional.

Pots enviar la teva candidatura fins al 11 novembre 2019

+ Informació a aquest enllaç: https://www.mckinsey.com/next-generation-women-leaders/ngwl-award

[ 05/11/2019 ]

Els professors de la Universitat Politècnica de València (UPV) Isabel Salinas Marín, Juan A. Sans, Marcos H. Giménez i Juan A. Monsoriu, tots de l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria del Disseny (ETSED), han sigut guardonats per la Reial Societat Espanyola de Física (RSEF) i la Fundació BBVA amb el Premi al Millor Article d’Ensenyament.

El treball premiat té per títol Cómo visualizar oscilaciones forzadas en tu smartphone i va ser publicat l’any passat a la Revista Espanyola de Física. El jurat dels premis ha valorat la capacitat dels autors per a dissenyar un experiment que, aprofitant un dispositiu d’ampli ús i accés fàcil com el telèfon mòbil, permet a l’estudiantat familiaritzar-se amb diferents conceptes de física clàssica, el seu fonament matemàtic i el maneig de programari d’ajustament de dades. En l’article també va participar Juan C. Castro-Palacio durant el període com a investigador associat a l’Imperial College de Londres.

El mòbil, un gran aliat a les aules

Juan A. Monsoriu, un dels autors de l’article, destaca que el mòbil pot convertir-se en un gran aliat per al professorat i per a l’alumnat. “Cada any, prop de mil alumnes, tant universitaris com d’ESO i batxillerat, aprenen i reforcen conceptes de física a les aules de la UPV d’una forma diferent, més interactiva i divertida. L’ús del mòbil com a eina de mesura influeix directament en una major motivació dels estudiants i permet assolir una millor comprensió dels fenòmens estudiats”, destaca Juan A. Monsoriu.

Experiència didàctica premiada

En el seu article, els professors i investigadors de la UPV expliquen una nova experiència didàctica per a l’estudi de les oscil·lacions forçades al laboratori. Amb aquesta finalitat, en primer lloc, presenten els elements necessaris per a adaptar un motor vibrador a un carril cinemàtic existent, sobre la part lliscadora del qual es col·loca un telèfon intel·ligent.

“Mitjançant una app gratuïta es pot controlar el sensor d’acceleració (acceleròmetre), de manera que es poden emmagatzemar les dades de temps i les acceleracions registrades, al mateix temps que els representa gràficament a la pantalla. D’aquesta manera, es pot visualitzar a l’instant l’acceleració i experimentar amb diverses formes de vibració. Es tracta d’una eina senzilla per a explicar un complex procés físic”, destaquen els autors de l’article premiat.

CienciaLab i Campus Científics d?Estiu

Els professors de l’ETSED de la UPV imparteixen aquests experiments no solament amb alumnat universitari, sinó també amb estudiants de secundària que participen en el programa CiènciaLab (una iniciativa de la UPV per a acostar la ciència als més joves mitjançant diferents tallers científics, tecnològics i artístics) o en els Campus Científics d’Estiu (una activitat de la Fundació Espanyola per a la Ciència i la Tecnologia, i el Ministeri d’Educació, Cultura i Esport).

“Els continguts s’adapten al nivell de coneixements dels estudiants, però la base és la mateixa”, destaca Monsoriu. “A més, amb aquests tallers, facilitem les pràctiques de laboratori als instituts, que en moltes ocasions no tenen capacitat per a disposar dels equips tradicionals. Gràcies als mòbils, és com si tinguérem un laboratori a la nostra butxaca”, destaca Monsoriu.

Projecte Smartphysics

Tots els experiments dissenyats pels professors de l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria del Disseny de la UPV s’integren dins del projecte Smartphysics, una iniciativa liderada per la UPV i que respon a l’objectiu de generar una nova perspectiva en el camp de les ciències de l’educació, introduint elements de desenvolupament tecnològic i social, com ara els dispositius mòbils d’última generació, en el treball experimental de laboratori.

A la web del projecte Smartphysics es pot accedir a totes les experiències didàctiques dissenyades pels professors i investigadors de la UPV, entre aquestes, la proposta premiada per la Reial Societat Espanyola de Física i la Fundació BBVA.

Més informació
Notícia en UPV TV

Font: www.upv.es

Coincidint amb l’obertura del termini de sol·licituds *PROMOE 2020/21 i aprofitant la visita d’Amanda *Hammatt, responsable de International Engineering Studies & Programs de la University  of Wisconsin-Madison (els EUA), la Subdirecció de Relacions Internacionals de la ETSID ha programat una xarra-presentació sobre les opcions d’intercanvi per a alumnes de la ETSID en aquesta universitat.
La University of Wisconsin-Madison és una de les millors universitats del món (la número 27, segons el rànquing de Xangai, el més prestigiós actualment) i, atés que des d’allí envien molts alumnes a la UPV, tenen molt interés a incrementar el flux dels nostres estudiants cap a Wisconsin. Tradicionalment, la ETSID és una de les escoles que més alumnes els ha enviat, deixant-los una molt bona impressió, per la qual cosa volen potenciar l’intercanvi amb els nostres alumnes.
La xarrada tindrà lloc el dilluns, 11 de novembre, a les 11.15, en el Saló de Graus de la ETSID (planta baixa, ala sud).

Les seleccionades rebran una beca de 2.000 euros dirigida a costejar les despeses de matrícula, treballs de voluntariat, pràctiques d’estiu, investigació o altres iniciatives que puguen ajudar-les en el desenvolupament acadèmic i professional. També se’ls donarà l’oportunitat de tindre una mentora (una de les nostres consultores) que les recolzarà en els seus estudis acadèmics i en el seu entorn professional.
Pots enviar la teua candidatura fins a l’11 Novembre de 2019.

mes informació: https://www.mckinsey.com/next-generation-women-leaders/ngwl-award

 

L’Ambaixada dels Estats Units a Madrid et convida a un visionat especial de la pel·lícula Apol·lo 11 a la Sala d’Actes – ETSED 7 de novembre, a les 12.30 h. El registre és OBLIGATORI:

Registre: https://cdl.upv.es/american-space/actividades/proximas-actividades

La Subdirecció de Relacions Internacionals de la ETSID, quan ja s’acosta la data de la convocatòria Erasmus per al proper curs, i aprofitant que el professor Samir Khoshaba, coordinador de programes d’intercanvi del Departament d’Enginyeria Mecànica de la Linnaeus University (Suècia), estarà uns dies de visita a la nostra universitat, ha organitzat una xerrada informativa sobre les possibilitats i avantatges de fer una estada Erasmus a la seva universitat, sobretot en les titulacions de grau en Enginyeria Mecànica (on ofereixen algunes assignatures en anglès) i màster en Simulation Driven Product Development (per als alumnes de grau en Mecànica i màster en Disseny i Fabricació Aisistidos per Computador).

A més, és una oportunitat especial per conèixer de primera mà com seria fer una estada Erasmus a Suècia, ja que el professor Khoshaba respondrà a totes les preguntes que se li formulin sobre això.

La xerrada tindrà lloc el proper dijous, 31 d’octubre, a les 12:00, a la sala de graus de l’ETSID (planta baixa, ala Sud).

Convocatòria Extraordinària per a la concessió de les Beques de l’Ajuntament de València 2019 per a la realització de pràctiques en empreses:

– Sol·licituds fins el 31 d’octubre
– 12 beques disponibles

Tota la informació es troba aquí: http://www.upv.es/contenidos/SIEPRACT/infoweb/siepract/info/913451normalc.html

En el marc de la Setmana Internacional d’Intercanvi 2019 (http://www.upv.es/noticias-upv/noticia-11513-xi-semana-inte-es.html), a punt de publicar la convocatòria Erasmus 2020/21 , l’Oficina de programes Internacionals d’Intercanvi (OPII), ha programat sengles xerrades informatives sobre els programes PROMOE (intercanvis fora d’Europa) i Erasmus+ Pràctiques, així com va a celebrar aquest any el Dia de Polònia.

També, des de la Subdirecció de Relacions Internacionals de la ETSID s’ha programat una xerrada-presentació a l’escola per fer referència a les novetats de la convocatòria Erasmus a ETSID, requisits, possibles destinacions i altres dades rellevants per als alumnes de les nostres titulacions. Intentarem també comptar amb la intervenció d’un representant de ESN (Erasmus Students Network) que facilitarà informació pràctica per moure-us per Europa.

Els dies i horaris són els següents:

Dia de Polònia (veure informació adjunta):

  • On: Casa de l’Alumne, edifici 4K
  • Quan: Dimarts, 22 d’octubre, a les 13:00

 

Erasmus+ Pràctiques:

  • On: ETSIAMN, edifici 3P, Saló d’Actes
  • Quan: dimecres, 23 d’octubre, a les 12:30

 

PROMOE:

  • On: ETSIAMN, edifici 3P, Saló d’Actes
  • Quan: dimecres, 23 d’octubre, a les 13:00

 

Erasmus ETSID:

  • On: ETSID, aula S03
  • Quan: Dijous, 24 d’octubre, a les 12:30

Aquesta informació és d’especial interès per a tots aquells que tinguin pensat sol·licitar un intercanvi per aquest proper curs 2020/2021.

Per a tota la informació: Descarregar

Gena Prats Boluda és Enginyera Industrial i doctora en Tecnologia Electrònica per la UPV. Departament d’Enginyeria Electrònica i professora Titular d’Universitat en el Departament. Enginyeria Electrònica ETSED UPV.

Línies d’investigació: s’emmarquen en el camp de l’Enginyeria Biomèdica, concretament en el desenvolupament de sistemes no-invasius de captació i instrumentació ad-doc de senyals bioelèctrics i el seu processat així com el desenvolupament de sistemes de predicció i ajuda al diagnòstic i presa de decisions. Aquests sistemes i eines han estat emprats en cardiologia, gastroenterologia i obstetrícia, en col·laboració amb diversos hospitals i grups d’investigació.

 

Lloc: Aula Sant Onofre

Data: 15:30 – dimarts, 15 de octubre

Del 2019.10.11 al 2019.11.07 a la sala d’exposicions Hall ETSED es troba l’exposició Portable SPEAKER design.

L’objectiu del projecte que es mostra en aquesta exposició és el coneixement i aplicació dels diferents processos d’obtenció de models i prototips en el disseny i desenvolupament de producte. El projecte plantejat consisteix en el disseny i prototipat per impressió 3D i tall per làser d’una envoltant per un altaveu bluetooth de 1,5 W.

 

El resultat del projecte ha suposat per als estudiants un repte en el qual han hagut de saber respectar els requeriments funcionals i de fabricació sense comprometre l’ús i aparença estètica plantejats en l’etapa inicial de concepte.

 

Assignatura:

Taller de models i prototips

 

Grau:

Enginyeria en Disseny Industrial i Desenvolupament de Productes

 

Professor:

Andrés Conejero

 

Tècnic de laboratori:

Pedro Ayala

Davinia Gonzalez Morello, ex-alumna de l’ETSID ha estat entrevistada per a les xarxes socials d’Airbus:

“When I was a child, my grandparents offered me a professional telescope. I was spending my time looking at stars. It was clear for me that I wanted to study and work in aerospace…”

 

Notícia completa:

Linkedin: https://www.linkedin.com/posts/airbusgroup_levelup-activity-6586546182179303424-wukq

També a Instagram:

 

Ver esta publicación en Instagram

 

“When I was a child, my grandparents offered me a professional telescope. I was spending my time looking at stars. It was clear for me that I wanted to study and work in aerospace.” Davinia, is an intern at Airbus in Getafe, currently undertaking a professional formation in Aerospace Engineering and Computer Science in Madrid. “I started to be really involved in the air navigation topic. I discovered an online-based video game where you can act as an air traffic controller. This taught me the aeronautic language and rules of this field and became virtually responsible of the ground area of Palma de Mallorca Airport!” Davinia works in the IT department, especially on topics around the Internet of Things (IoT). She supports her department and the shop-floor area: “We have the freedom to develop new technologies on digitalisation and innovation. I’m really happy here! I felt useful and integrated since the first weeks and onwards. For me, it is the perfect combination of IT and planes”. At the Madrid Games Week, she wants to highlight visitors on what they can do as an intern at Airbus. “People are not always aware that Airbus is involved in Virtual Reality and simulators topics. Come visit our stand to find out more!” #LevelUp #madridgamesweek #Airbus #IoT

Una publicación compartida por We Are Airbus ✈️🚀🚁 💻 (@weareairbus) el

Una cadira és un objecte on seure i sentir-nos còmodes. Una bona taula ens permet treballar, menjar, llegir o escriure plàcidament. Participa al Concurs de disseny Andreu World per dissenyar una cadira i / o una taula. Pots participar en grup o de forma individual i també presentar-nos el teu projecte a través d’un vídeo.

Termini inscripció: 2019.11.29

Premis:

1r premi 4000 €

2n premi 2000 €

Quatre mencions d’honor

Acceptes el repte? Més informació

PAC 2020

Propostes d’accions culturals

A través del PAC es volen incentivar totes aquelles inquietuds culturals que puguin sorgir des de la comunitat universitària i per a la mateixa.

Bases convocatòria             Sol·licitud electrònica

Llegir: Notícia completa

L’Institut de l’Enginyeria d’Espanya, l’IEE, en col·laboració amb l¿INECO, ha llançat el primer Concurs de Distincions a l’Excel·lència en les Pràctiques de l’Alumnat del Màster d’Enginyeria i la Joventut Enginyera.

Més Informació: http://www.upv.es/noticias-upv/noticia-11456-6-000-euros-en-va.html

La competició és gratuïta per a tots els universitaris espanyols menors de 25 anys i oportunitat única per entendre el funcionament d’una empresa.

 

Pots trobar tota la informació necessària en aquest enllaç:

Informació bases GMC

La Universitat Politècnica de València (UPV) va celebrar ahir dijous la Benvinguda Esportiva 2019, un esdeveniment que serveix de tret de sortida al curs esportiu 2019-2020 i que va donar començament, a les 18.30 hores, amb la tradicional Volta a Peu UPV, que va celebrar la seva XV edició recorrent els seus habituals 5 quilòmetres de traçat.

Posteriorment, a les 20.15, es va iniciar al Paranimf de la UPV el lliurament de trofeus als guanyadors de les competicions del curs 2018-2019 de la UPV i els guardons a l’Esportista Destacat UPV 2019 i a l’Escola UPV Destacada 2019.

Cintado, estudiant de l’ETSID

El premi a Esportista Destacat UPV 2019 va recaure en Jon Andoni Cintado Arteche, estudiant de l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria del Disseny (ETSED-UPV) i membre de la Selecció UPV en la modalitat de Taekwondo.

Cintado va representar a la UPV en el Campionat Autonòmic Universitari a Castelló proclamant-se Campió Autonòmic Universitari. Al maig, a més, va aconseguir el Campionat d’Espanya Universitari i, l’estiu passat, va participar en el Campionat Europeu Universitari a Croàcia i, posteriorment, a la Universiada celebrada a Nàpols.

Quant a la seva trajectòria federada, Cintado es va alçar amb el títol de Campió d’Espanya 2018 en categoria absoluta, i a nivell internacional, el novembre del 2018, va participar en el Campionat d’Espanya sub 21 celebrat a Varsòvia (Polònia).

Font: Notícies UPV

Acciona S.A. ha llançat més de 100 ofertes de pràctiques per a estudiants d’últim curs de grau o màster de diverses àrees.Les pràctiques, de 6 mesos de durada, ofereixen als estudiants posar en pràctica els seus coneixements teòrics en una gran empresa multinacional. La jornada serà de 4-5 hores diàries i la remuneració variarà de 500 € a 800 € depenent del lloc.

Els perfils són diversos: Enginyeria agronòmica, ADE i economia, industrials, informàtica, màrqueting, enginyeria de camins, accés a l’advocacia, enginyeria elèctrica i matemàtiques. El programa està obert a nivell nacional i els llocs de pràctiques són a Madrid, País Basc, Burgos, Barcelona, Navarra, Sevilla i Extremadura.

Tota la informació sobre el programa i les ofertes obertes estan en:

https://www.talentoteca.es/acciona/

El proper 28 de novembre tindrà lloc la 5a edició del Programa de Captació de Talent de la UPV QUEDA’T, organitzada pel Vicerectorat d’Ocupació i Emprenedoria. L’esdeveniment té com a finalitat incorporar joves universitaris amb talent en organitzacions compromeses amb l’ocupació.

En l’esdeveniment participaran un total de 100 estudiants i titulats/es i 25 empreses de gran prestigi.

Mitjançant aquest programa es vol premiar aquells estudiants i titulats/es que han estat seleccionats tant pel seu expedient acadèmic com per la seva formació en competències transversals, ajudant-los a incorporar-se al mercat laboral. La Universitat Politècnica de València posa en contacte aquests talents universitaris amb responsables de RRHH de grans companyies. Es tracta d’una iniciativa pionera a les universitats públiques espanyoles.

El programa QUEDA’T ha rebut el premi Innovació en la Gestió UPV dins dels XVII premis del Consell Social any 2018.

El període d’inscripció romandrà obert fins el 23 d’octubre de el 2019.

 

Més informació i inscripcions a la pàgina web del SIE: http://sie.webs.upv.es/quedate5/

YUNA, el bo de fons que filtra l’aigua del mar amb l’objectiu d’eliminar microplàstics dissenyats per YUDesign. L’equip format per 20 estudiants del grau en enginyeria i desenvolupament de productes que participen a l’Escola Tècnica Superior d’enginyeria del mal de la Universitat Politènica de València, és el guanyador nacional del premi James Dyson. Aquest concurs de disseny d’animació internacional, impuls i inspiració a les noves generacions d’enginyeria, i que, a més, està dotat amb 2.200 euros de premi en aquesta categoria.

 

Podeu llegir la notícia completa a:

http://www.upv.es/noticias-upv/noticia-11445-disenada-por-y-es.html

El grup AZALEA impartix la xarrada "SOLAR DECATHLON EUROPE" el dijous 3 d’octubre en el Saló de graus de l’ETSID

Més informació:  ampliacion-charlas.pdf

Més informació:http://www.upv.es/contenidos/SIEORIEN/infoweb/sieorien/info/1049513normalc.html

Es va publicar el 19/09/2019 a publicar-se les beques per realitzar un programa de pràctiques a través de l’Ajuntament de València.

Consulteu les bases i la inscripció a: http://www.upv.es/contenidos/SIEPRACT/infoweb/siepract/info/913451normalc.html

Per a més informació Unitat de Pràctiques en Empreses – ETSID

GUANYADOR NACIONAL

YUNA YUDESIGN UPV

Proposem el redisseny d’una boia de fondeig, en la qual s’implementa tecnologia de filtrat de l’aigua per a la recollida i reducció de microplásticos.

Pàgina del grup Yu Desing amb tots els membres de l’equip, a la pàgina de Dyson només els van deixar inscriure 10 noms, però és important que apareguin en la nostra notícia a tothom, que són alumnes de l’ETSID, del Grau en Enginyeria del Disseny i Desenvolupament de productes.

http://dyson.yudesignupv.com/

Web de candidatura de Dyson:

https://www.jamesdysonaward.org/es-ES/2019/project/yuna-yudesign-upv/

Igual que el curs acadèmic, la temporada 2019-2020 del FSUPV Team ja està en marxa. Fórmula Student és una competició de disseny i construcció de monoplaces tipus fórmula per després competir contra universitats de tot el món. La fase de disseny del setè prototip de l’equip ja ha començant, sent el seu predecessor, el FSUPV06, el cotxe més llorejat de la història de l’equip, aconseguint dues cinquenes posicions en les competicions d’Àustria i Alemanya i una segona plaça en la competició espanyola celebrada al circuit de Montmeló. Gràcies a aquests resultats, l’equip ha pogut posicionar-se al TOP 10 mundial dels equips de Formula Student.

 

Si tens ganes d’aprendre en un entorn de treball professional, adquirir experiència per al teu futur laboral, traslladar el coneixement de les aules al món pràctic i competir contra universitats de tot el món, aquest és el teu espai. Tot això al costat d’un grup de més de 30 alumnes, on el treball en equip és una de les nostres bases per assolir els objectius que any rere any perseguim

 

L’equip està obert a tota la comunitat universitària, de manera que seràs benvingut independentment de l’escola que vinguis i el grau que estudiïs. Podràs aplicar directament a l’equip si curses 2n de grau en endavant (incloent màster). Si et trobes en primer curs de grau, la FSUPV Academy és el teu lloc. Aquí aprendràs el programari amb el qual treballem, adquiriràs una base teòrica per preparar la teva experiència a l’equip, participaràs en la fabricació del prototip i podràs viure l’experiència de participar com a voluntari en una competició de Fórmula Student

 

Si t’interessa el món del motorsport i la competició, estàs convidat a la xerrada informativa que celebrarem el 26/09 a les 12: 30h a l’Aula S02 de l’ETSID.

T'esperem!
FSUPV Team

Seguint el seu recorregut expositiu, després d’haver estat a Milà, al Fuori Salone, el projecte Paral·lel serà present a la Fira Internacional Habitat València, dins del Saló Nude. Paral-lel és un projecte expositiu anual dut a terme per alumnes de l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria del Disseny, Universitat Politècnica de València.

Cada any es recullen els projectes d’aquests joves dissenyadors sota un mateix lema. Els alumnes treballen els conceptes mostrant les seves capacitats i competències tècniques en cadascuna de les fases que componen el disseny de proproducte. Aquest any, la cinquena edició de Paral-lel s’orienta cap als espais d’oficina.

A causa de que en plena transformació digital la forma d’entendre el treball està canviant, ha aparegut una singular metodologia anomenada smart working. Aquesta nova forma de treball es basa en donar a les persones totes les eines necessàries per assolir el seu màxim rendiment professional. Paral-lel 5 aplega set mobles auxiliars multifuncionals que s’assenten sobre els quatre aspectes bàsics del smart working: el treball cooperatiu, la flexibilitat horària, la mobilitat i les noves tecnologies.

Cada disseny està enfocat en un entorn concret i resol les necessitats suggerides d’una forma intel·ligent i eficient. En aquesta edició han participat els docents José Miguel Abarca i Kiko Gaspar, des de l’assignatura Disseny per Oci i Hàbitat, el Cap de taller Pedro Ayala i el dissenyador Vicent Clausell.

Entre el dimarts 17 i el divendres 20, es poden veure els projectes a l’estand 7, del Saló Nude, de la Fira Habitat València. COCKTAIL PRESENTACIÓ: Dijous 19 (setembre), 12: 30-13: 00 h

contacte

Paral-lel5-Productos_ES

Ante la alerta meteorológica de nivel rojo de @AEMET_Esp @AEMET_CValencia, la @UPV suspende la actividad académica y laboral en sus tres campus (Valencia, @UPVCampusGandia y @ UPVCampusAlcoy) durante todo el día de mañana, viernes 13 de septiembre

L’empresa ECO3 Multimèdia, SA, editora de la revista mensual de informa-ció econòmica, empresarial i financera, ECONOMIA 3, convoca el concurs “Dissenya la portada d’ECONOMIA 3”; concurs obert a tots els alumnes de centres docents de la Comunitat Valenciana, públics i privats, on s’imparteixi docència de Disseny Gràfic.

Bases del Concurs

 

     

RDS 8.0 disseny, artesania i experiències al voltant del vi – POCKET DESIGN GUIDE

Més informació:

Més informació: